Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet (meer) zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag incl. verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten komen uit op ongeveer 7,25 euro per pakket. Kijk voor de exacte tarieven op de website van je vervoerder. Als je gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Alumax Boats B.V. geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@alumaxboats.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen – na aanmelding van je retour – terugstorten als het product in goede orde retour ontvangen is.
Als het product en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat je retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem! Hiervoor kun je contact opnemen met info@alumaxboats.nl. Wel draag je zelf kosten voor de terugzending van het product.
Verkeerde bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een foutje gemaakt in de adresgegevens? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan je bestelling nog te wijzigen.
Levertijd en verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur gedaan worden, proberen wij dezelfde dag nog te versturen. Op donderdagen wordt er niet verzonden. Daarnaast lukt het ook niet altijd om aan dit streven te voldoen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat vaak een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden de levertijd niet halen, dan laten we dit zo spoedig mogelijk aan je weten.
De vermelde prijzen zijn een indicatie van de verzendkosten:
7,95 euro verzendkosten per pakket in NL.
Gratis verzending vanaf 100 euro.
15 euro verzendkosten per pakket ( met track & trace code) naar België, Duitsland, Oostenrijk en Luxemburg.
20 euro verzendkosten per pakket (met track & trace code) naar het Verenigd Koninkrijk.
Staat je land er niet bij? Neem dan contact op zodat we een manier kunnen vinden om het gewenste product toch bij jou te krijgen!
Leveringen verlopen via de pakketbezorgers van PostNL en/of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 09:00u en 18:00u plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kun je ons bereiken middels de volgende gegevens:
Alumax Boats B.V.
Setheweg 12, 7942 LB Meppel, NL
0522 24 22 12
@alumaxboats op sociale media
Garantie en klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot kan gaan tijdens een transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijk termijn contact met ons op te nemen. Een redelijk termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal ging zoals gepland. We raden aan op je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alumaxboats.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil te melden aan Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethodes aan:
iDeal, overboeking, Creditcard, Klarna.